نوشته شده توسط : sadis

به گزارش سایت رئال مادرید، مورینیو پس ا ز پیروزی سه بر صفر تیم خود برابر نماینده قبرس در دیدار رفت مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: آپوئل كار را برای ما بسیار سخت كرد ولی درهر حال ما پیروز شدیم چون بهتر بازی كردیم.

وی افزود: آنها در دفاع قوی بودند و روحیه تیمی بالایی داشتند . فكر می كنم ا گر من مربی آنها بودم نمی توانستم بهتر از یووانویچ برای این تیم كاركنم. ما ناچار شدیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم تا پیروز شویم.

سرمربی رئال مادرید گفت: فكر كمی كنم آپوئل كاری فوق العاده انجام می دهد. می دانستیم كه بازی پیچیده ای مقابل آنها خواهیم داشت و در این میان ورود كاكا و مارسلو به بازی تعیین كننده بود.

مورینیو درباره دیدار برگشت گفت: پیروزی چهار بر یك در برنابئو در دیدار برگشت برای آنها دشوار خواهد بود. هرچند كه تا اینجای كار به جهت سخت كوشی و جدیت ، كار را برای ما سخت كردند.

وی خاطرنشان كرد: ترجیح می دادم د راین بازی از كونترائو استفاده كنم چون بازی های زیادی در پیش داریم و نمی توانیم در همه این بازیها افراد یكسانی را به میدان بفرستیم.از عملكرد شاهین هم بسیار راضی هستم . سایر بازیكنان هم همین نظر را نسبت به او دارند چون همه ما او را بسیار دوست داریم و می دانیم دوران سختی را در این تیم داشته است. او امشب فرصت بازی پیدا كرد و عملكرد بسیار خوبی داشت.

سرمربی رئال مادرید در پاسخ به این سوال كه چرا با بازیكنان تیم حریف دست داده است، گفت: پیش از این كه با بازیكنان خود دست بدهم با بازیكنان آپوئل دست دادم چون با تیم خودم دررختكن هم می توانستم دست بدهم.

وی بار دیگر نسبت به تیم آپوئل ادای احترام كرد و گفت: می خواهم دربرنابئو هم احترام زیاد خود را به آنها نشان دهیم چون از نظر من مهمترین تیم در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا هستند.

1553





:: برچسب‌ها: لندن , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mohammad در تاریخ : 1391/1/9/3 - - گفته است :


سلام
موبایل. آیفون 4 .تلویزیون .تبلت .رایگان !!! به خدا واقعیه ....
حتی لازم نیست یک ریال هم بپردازید. به خدا الکی نیست
درست مثل من ولی منم تا موبایلو در خونم بهم ندادن باور نکردم.
شما با ثبت نام در این سایت و دعوت کردن دوستان به این سایت محصول رایگان ( موبایل، لپتاب، تبلت، کنسول بازی، تلویزیون LED و ...)تحویل بگیرید. باور کنید حقیقت داره.

کافیه به این وبلاگ برید
http://barandehsho.loxblog.com/

آموزش تصویری و دیگر مسائل
تو رو خدا اگه خواستید ثبت نام کنید فقط یک بار با .
یک کامپیوتر ثبت نام کنید
چون اگه چند بار ثبت نام کنید اکانت شما حذف خواهد شد.
بسیار بسیار ممنون
موفق باشید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: